مجتمع تجاری-اقامتی آرمان

مجتمع تجاری، مسکونی و اقامتی آرمان

مساحت زمین : ۱۰۵۳۵ متر مربع
تعداد طبقات : ۱۳ طبقه
زیر بنای کل : ۹۰۰۰۰ مترمربع
زیربنای تجاری : ۱۲۰۴۵ مترمربع
زیر بنای اقامتی : ۲۹۷۱۳ مترمربع
پارکينگ : ۴۴۵ واحد
تعداد واحدها : ۳۵۹ واحد تجاری  –  ۲۹۰ واحد اقامتی –  ۱۱۹ واحد مسکونی

مجتمع تجاری آرمان مشهد یکی از ۱۰ مجتمع لوکس در ایران است که با هدف برندسازی و زندگی لوکس طراحی و اجرا شده است. مجتمع چند منظوره آرمان دارای بخش های مختلفی از جمله: قسمت اقامتی، تجاری، اداری، تفریحی می باشد. از ویژگی های معماری مجتمع آرمان مشهد بهره‌گیری از فضاهای سبز، طراحی مدرن، ، طراحی نور و نورپردازی، ایجاد جلوه‌های ویژۀ بصری، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نو، طراحی داخلی مدرن می توان اشاره کرد.

سیستم سرمایش و گرمایشی دیجیتالی و وجود هواساز در طبقات  (هواساز موجب توزیع اکسیژن و هواي تازه شده به فضای داخلی مجتمع می شود. هواساز هوای بیرون را از فیلتر عبور می دهد و سپس در تبادل با سیستم های گرمایشی و سرمایشی قرار می گیرد و با دمایی مطبوع به سالن دمیده می شود) باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده است.

شرکت آریا آتسز نمایندگی انحصاری برندهای Regin، HK و Beckhoff با بهره گیری از این محصولات توانست سهم بسزای در هوشمند سازی این مجتمع مدرن  بردارد و از این رو نیز شرکت آریا آتسز در سال ۲۰۱۶ برای اجرای این پروژه بی نظیر موفق به کسب جایزه جهانی Energy Saver Awards  در بخش طراحی سیستم و بهینه سازی مصرف انرژی شد .

 

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.